Ważny dzień, czyli UM, jedna wiocha i monarchwia

12 czerwca, 2009 at 10:04 am 3 Komentarze

Ważny dzień dziś nam nastał. Jak na nas, dzieje się naprawdę wiele. Niektóre wydarzenia przyciągną nawet wzroki z odległych bladych krajów!

1. Karta Unii Mikrooceanii

To właśnie to pierwsze wydarzonko. Dzisiaj ma zostać ujawniona Karta Unii Mikrooceanii – papier łączący prawnie nas ze śniadymi z Al Rajnu (wszystkiego najlepszego z okazji przedwczorajszego święta!) oraz bladymi z Elderlandu, Nowalu i Natanii.
Tekst pojawi się w OceanikPres. Tak się szczęśliwie składa, że OPres pojawia się w tym panelu na boku naszej strony, co to mi niektórzy zarzucali, że to nie potrzebne i sprawia wrażenie, że Okoczia podlega pod Al Rajn. A to może moja wina, ze u nas jest tylko jedna gazela?

2. Jednowioskowość

Te owiane niemalże legendą prawo dzisiaj wejszło w życie. Wchodzimy tu – http://www.okoczia.yoyo.pl/?page=userpanel i wybieramy sobie miejscowość.
Miałem to zrobić inaczej, dać jeszcze kilka ulepszeń, zbudować z Bitów od razu narzędzia dla wodzów osad, ale ostatecznie przesunąłem to na później. Skończyłbym to przy kolejnej pełni miesiąca znając mnie. A po co mamy czekać, jak to nie jest bardzo potrzebne?
Przypominam jeszcze raz! Nim to nie logun z polany!

3. Monarchwi początki

Zgodnie z zapowiedzią rozpocząłem poszukiwania odpowiednio wysoko ustawionego Króla, co by mnie ten czepiec złoty na łeb nasadził i Księciuniem Okoczii przezwał. Musze wam powiedzieć, że to nie jest trudne. Nasadzać czepce prawie każdy chce.

4. Zmiany na stolcach

Tego wywalimy, temu podsadzimy… Tak sobie rozmyślam od kilku dni. Starszych Puchaczy mamy już tylko dwóch – Farona od bladych twarzy i osad oraz Samotnego Wilka od wojowania.
Tako też wysłałem Piekielnego Wilka do Winków, żeby tam z nimi gadał. Piekielny planuje także inne wysłannistwa prowadzić, więc niedługo ma zapukać do Cesorza Arctosa, który na północy w Sopelkowie siedzi. Z Arctiqiem prowadziliśmy już rozmowy dawno temu, ale coś nam żaru odjęło w tych pogawędkach. Niemniej sądzę, że Piekielny dogada się z zimnymi przyjaciółmi.
Powiem szczerze, że on chyba dostanie stolca od tych pogawędek… No, ale na razie młody jest, to przyuczyć się musi.

5. Pęcherz kopany

Z pęcherza zeszło powietrze… Cisza jak makiem posiał!

No to tyle.

(-) Żelazny Żuk

Entry filed under: Uncategorized.

Walki z Realem ciągi dalsze Apel do tych co to w MUPIE siedzą

3 Komentarze Add your own

  • 1. Dżalal bin Sezer  |  12 czerwca, 2009 o 2:08 pm

    Kartą UM mogę sobie jedynie podetrzeć d**ę. Dodasz komentarz czy bawisz się w cenzurę jak ten z Oceanica i DaH?

    Odpowiedz
  • 2. Ajatullah Osama bin Ramzani  |  12 czerwca, 2009 o 6:43 pm

    Dobrze zrozumiałem, że Okoczia zostanie Monarchią?Księstwem? Jeżeli tak to dobry pomysł 🙂

    Odpowiedz
  • 3. mardred  |  12 czerwca, 2009 o 8:44 pm

    Czemu mam nie dodać? Dodaję wszystkie, tylko mam tak ustawione prawa na WordPressie, że nie moge znieść akceptacji.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalendarz

Czerwiec 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts